create your look out for fashion book

create your look out for fashion book

Sunday 9 November 2014

FALLin leaves


Personally I'm a huge fun of scarfs. They are stylish, warm and they can really brighten up the whole outfit. Luckily they are mega trendy this season. Using this opportunity I wanted to show you couple simple ways how to tie the scarfs. Its very easy and makes such a difference in your everyday looks!Osobiscie jeestem ogromnym fanem szalikow! Sa one naprawde stylowe a do tego cieple i pomagaja w prosty sposob urozmaicic cala stylizacje. Na szczescie sa one niewiarygodnie popularne w tym sezonie a ja postanowilam wykorzystac ta okazje aby pokazac wam kilka prostych sposobow na wiazanie szalikow. To naprawde banalne a moze kompletnie zmienic nasz codzienny wyglad!



9 comments :

  1. bardzo fajna stylizacja, super te foty z szalikiem, muszę wykorzystać te wiązania w swoich stylizacjach :)

    ReplyDelete
  2. Hi Agata!!! wowow!! what a beautiful scarf!! love the colors!! and it suits perfectly with your shoes!! these are perfect too!! have a nice Sunday! kisses!

    www.fashionizein.com

    ReplyDelete
  3. do tej pory podziwiałam Cię na lookbooku, a teraz trafiłam na Twojego bloga i mogę sobie obserwować ;) najbardziej podoba mi się ,,kominowe" wiązanie szalika. Buty i spodnie cudowne!

    http://classylicious.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. całość wyszła super. Jeans w połączeniu z tymi butami i szelm ekstra:)

    pozdr

    ReplyDelete
  5. jak zwykle rewelacyjny zestaw! pozdrawiam:*)

    ReplyDelete
  6. Świetne zdjęcia, szal mnie urzekł :)

    ReplyDelete
  7. Tez mam ten szalik i go uwielbiam! :)

    ReplyDelete
  8. I love scarves too! especially tartan ones! Last year I couldn't find an oversize scarf that I liked so I bought a tartan tableclooth and wore it is a scarf....

    This is a very cool look:) very stylish!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete