create your look out for fashion book

create your look out for fashion book

Thursday 2 June 2016

Morskie oko

I'm definitely a city girl and I love the busy, crowded environment. But it's absolutely compulsory to run away from this craziness and enjoy the nature at least ones in a while. Fresh air, a bit of sun, sounds for nature will help to recharge your batteries and get ready for another tiring day at work.
Zdecydowanie naleze do milosnikow miasta i ciezko mi sie oderwac od jego przywilejow. Jednak uwazam ze chwilowa ucieczka od tego miastowego szalenstwa jest wrecz wskazana. Odrobina natury nikomu nie zaszkodzi a swieze powietrze, troche slonca, spiew ptakow wrecz pozwoli na naladowanie baterii przed kolejnym meczacym dniem w pracy.


1 comment :

  1. Kurcze ja nigdy nie byłam w górach, a jest to moje marzenie! ;)


    U mnie nowy post!
    http://onlymymotivation.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete